Regulamin sklepu

z dnia

Regulamin zakupów w sklepie internetowym....

Comarch ERP e-Sklep wersja demonstracyjna. Zamówienia nie będą realizowane



Klienci Comarch ERP e-Sklep mają możliwość bezpłatnego sprawdzenia poprawności swoich regulaminów, dodatkowo otrzymują bon o wartości 120 zł na usługi prawnicze oraz wzór polityki cookies.
To jest miejsce na regulamin sklepu internetowego...

Każdy sklep internetowy musi posiadać na swojej stronie regulamin. Regulamin powinien być dostępny dla klienta z każdego poziomu e-sklepu, umieszczony w widocznym miejscu. Klient ma prawo wiedzieć, na jakich warunkach przystępuje do transakcji, jakie prawa mu przysługą, a jakie zastrzega sobie sobą prowadzący sklep internetowy.

Obowiązek sporządzenia regulaminu dla sklepu internetowego wynika z art. 8 ustawy z dnia 18.07.2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Regulamin trzeba udostępnić potencjalnym klientom nieodpłatnie i przed złożeniem przez nich zamówienia. Na żądanie Klienta osoba prowadząca sklep internetowy powinna udostępnić Klientowi regulamin w takiej formie by było możliwe jego „pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie”.

Zgodnie z ustawą, w regulaminie sklepu powinny znaleźć się, co najmniej informacje takie jak:

Pełne dane adresowe sklepu (pełna nazwa, adres, NIP, REGON, telefon, adres e-mail, nazwa banku, nr konta bankowego)

Rodzaj i zakres świadczonych usług, czyli m.in. jakie są zasady funkcjonowania sklepu internetowego i co jest w nim oferowane

Informacje o zasadach obowiązujących w sklepie, czyli m.in. kto może kupić, warunki składania zamówień, jakie są formy wysyłki, dostawy oraz płatności, zasady transakcji, zasady udzielania rabatów, informacje czy można anulować zamówienie

Tryb postępowania reklamacyjnego - informacja o postępowaniu w przypadku niezgodności dostarczonego towaru z zamówieniem (prawo do zwrotu towaru niezgodnego z umową)

Informację o możliwości zwrotu zakupionych produktów w terminie 14 dni od dnia otrzymania przesyłki. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie Nie ma możliwości ograniczenia tego uprawnienia, a niepoinformowanie klienta o tym uprawnieniu skutkuje wydłużeniem terminu, w którym klient może odstąpić od umowy.

Ważne, żeby regulamin nie był przesadnie rozbudowany, ponieważ powoduje to zagubienie u klienta. Powinien być przejrzysty i zawierać niezbędne punkty.